Fredag.

image

(mackisar, bacon & creme fraiche med smak av dill, vinäger o svartpeppar = snabb middag)


Igår på jobbet kände jag hur någonting hände med min nacke. Jag satt på min stol och monterade kretskort när det helt plötsligt började göra ont i nacken. Det kröp längre och längre ner och slutade med att nacken och typ ner till mitten av skulderbladen gjorde ont. Som fan. Jag hade bara Alvedon på jobbet och det hjälpte ju ingenting. Hemma hade jag heller inget starkare så jag testade värmedynan, men det fungerade inte heller...


Idag fick jag dock tag på lite starkare grejer! Det tog nästan en timme men sen kände jag hur det började lätta och det gjorde inte ont när jag lyfte armen. Nu 4 timmar senare kan jag tillomed ligga i soffan utan att det gör ont! SÅ jäkla skönt! Jag är ju van att ha ont i ländryggen, men eftersom jag haft det i 16 år så har jag lärt mig hantera det. Jag blir ett vrak när det gör ont på något annat ställe...


Ikväll får vi se om jag bara ligger i soffan eller om jag ska passa på att fixa här hemma när Ronja är hos far sin. Imorgon vet jag iaf vad jag ska göra; sova tills jag vaknar.

2 kommentarer:

Carro sa...
19 februari 2011 kl. 00:36

Ahh jobbigt... Oftast är det bättre att röra på sig för att inte bli ännu stelare och få igång blodcirkulationen.
Jag ringer dig 07.30 imorgon då och kollar hur det gått:-).

Puss

IsabelleBL sa...
19 februari 2011 kl. 22:57

Jag sov till 12! :-D fatta skönt! När Tobbe var o lämnade Ronja tröck han lite på ryggen o nu känns det rätt ok att vrida huvudet åt höger iaf :-)

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.