Musik.

Idag har jag upplevt stunder då jag känt hur lyckan har krupit in långt in i magen på mig. Jag känner exakt var den sitter.

Det hela började med (ni må tycka att det inte är någon big deal, men idag har lite gjort mycket) att Morgonpasset i p3 spelade en låt av Beady Eye. För er som inte vet så är det Liam Gallaghers nya band. Eller, egentligen är det Oasis utan Noel.

Sen i Brunchrapporten avslutade de sändningen med Live Forever av just Oasis.

När jag kom hem slog jag på den här:

 





Vid de ljusa tonerna, känns det härligt i magen!

Annars har det varit en dag som alla andra. Svinkallt, buss till o från jobbet, en Ronja som verkat ha haft en bra dag på dagis, och vid 19-tiden däckade vi båda i sängen. Jag hade dock tusen saker att göra ikväll då det var bara att gå upp igen när jag vaknade vid 20, även om jag hemskt gärna hade legat kvar. Nu är klockan 22.40 och jag ska äntligen få sova ända till imorgon!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.