Mfhm.

image

Jag sitter och proppar i mig Malåbröd med ost på. Finns inget bröd som slår det. Ronja somnade för 1,5 timme sen, just vid 23, efter att ha tokvägrat att ens ligga ner i sängen. Suck. Jag ska snart lägga mig i sängen och roa mig med att hitta roliga saker till telefonen, ända tills jag somnar.


Jag kan ju tipsa om det jag hittills tycker är det bästa, eller...det enda snarare. Jag spenderar inte så mycket tid i Market direkt.
*Instant Heart Rate. Du kan alltså kolla pulsen med hjälp av telefonens kamera. Kanske inte så nödvändigt för mig, men kul att kolla då och då.
*Talking Tom Cat. Har nån missat? Kissen härmar dig, du kan stryka den, slå den, få den att göra trix. Ronjas favorit. Det finns andra varianter, som Harry the Hedgehog tex. Tom är dock orginalet.
*Angry Birds. Man skjuter fåglar med slangbella och försöker träffa runda små grisar. Beroendeframkallande.
*Vignette. Gillar man att fota är den här SUPER. Du kan välja allt från att fota normalt till att fota så det ser ut som en gammal bild, få färger att byta plats, få skärpan här och där osv osv. Jag har bara kikat på ett fåtal funktioner än men jag gillar det massor!


Ni får gärna berätta om ni har någon favoritapp till telefonen. Det verkar som att det mesta finns både till Android och iPhone.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.