Söndag.

image

Idag har vi varit på kusin Albins dop. Han skötte sig snyggt under hela tiden, förutom på slutet av dagen då han sket ner sin morfar :-)
Ronja skötte sig också snyggt och hon börjar bli en av de stora barnen nu, även om hon slöade lite och tog till hasandet då och då.


Tyvärr fick jag dåliga nyheter idag och jag har sedan länge tyckt att det räcker nu. Men tydligen räcker det inte alls. Det är väl bara att ställa in sig på att nåt överjävligt händer med jämna mellanrum. Hur man ska orka tackla allt vet jag dock inte. Det är väl bara att inse att det är såhär livet är. Det är bara det att jag blir mer och mer sårbar för varje sak som händer.


Imorgon är det jobb och dagis igen och förhoppningsvis kan vardagen få tillbak mig på banan igen.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.