uäck.


Nya lägenheten har varit igenbommad för att den varit för nergången. Nu behövde tydligen lulebo fler lägenheter så de fixade till den och "öppnade" den igen. Nytapetserade väggar, nymålat, slipade golv, nya vitvaror. Och skitiga kranar, orensade avlopp, fläckigt badkar, smulor i köket, och,  som ni ser, ett jävligt äckligt badrumsgolv.


Jag gjorde ett snabbtest för att se om det var svårt att få bort skiten men redan efter nån gnugg var det borta.  Någon har alltså bara inte idats städa. Så snart ska vi iväg till Lulebo, hämta lite småkrafs till fönstrena och fråga var jag får tag i en stång till duschdraperiet. Då ska jag höra om jag inte kan få en gratis hyra på bilplatsen (208:-) för att vi (jag och mamma) fått städa undan äcklet själv.


 


Jo förresten, här är vi lite sjuka i magen, Ronja la av en kaskadkräk i sängen i helgen och är risig i magen, så vi är hemma idag och imorgon, sen hoppas jag vi håller oss friska ett tag!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.