2 veckor kvar.

Idag är det tänkt att det ska vara 14 dagar kvar tills Bäbis kommer, vi kan väl hålla tummarna men inte hoppas alltför mycket.

Inatt har jag drömt att jag kräktes av stanken av jäst fisk, så jag vaknade hulkandes... Jag hade nog bara tur att jag inte hade nåt i magen som kunde komma upp...fy fan vad äckligt. Tidigare har jag ju vaknat illamående, men det har aldrig varit så illa som nu.
Jag drömde också att jag fick ett sår i fingret och genom det kunde jag dränera mig själv på vatten. Förstår ni hur härligt det var?! Tror ni jag längtar något tills jag får bli av med vätskan!?

Kirilira har åkt tillbaks idag och det är lika tyst och tråkigt som alltid :( Även om hon är tyst för det mesta men...nu har jag ingen att skylla på när Tobbe vaknar av att någon snarkar ;)


Kira och matte matchar varandra på kvällspromenaden.
Jag var tvungen att köpa nya skor, jag kan ju inte springa omkring i mina birkenstock längre, det börjar vara lite för kallt för det, och några andra skor får jag inte på mig. Så jag köpte mig ett par ugg-lookalikes. Grymt sköna och varma och det enda par jag fick på mig även om jag bara hade nylonstödstrumpor under och tog en storlek större än normalt.


Sötaste Kira.


Magen vecka 38.
Jag behöver ju hjälp med att fota magen och varje gång jag kommit på att vi borde göra det så har Tobbe hållit på med nåt annat och sen när han inte hållit på med nåt annat så har jag helt enkelt glömt bort det. Nu är han inte hemma och tills han har kommit hem lär ju jag ha glömt bort det och imorgon är det dags för vecka 39 så ni, och jag, får nöja er med en sån här magbild den här veckan.



0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.