Torsdag.

Idag har vi haft barnmorskan på hembesök. Hon frågade oss lite om sjukdomar i släkten och pratade lite om framtida besök och vaccinationer för Ronja osv. Efter det var vi och skrev på lite papper så nu är Tobbe officiellt pappa :)
Ronja har varit vaken till fyra i natt och jag klev upp klockan åtta, så när vi kom hem efter pappersskrivningen så tog jag mig en timmes tupplur, sen har hon hållt mig vaken.. eller, hon har halvsovit men varit lite orolig så det har inte känts som någon idé att somna. Så jag lär väl göra det till filmen vi hyrt..
Nu har hon just fått i sig en jäkla massa mat och ligger och myser på pappas bröst, så söta så!

När Tobbe kom hem från bowlingen ikväll så hade han med sig en present från klubben, presentkort på Lindex så nu jäklar ska det shoppas rosa saker! :D Vi har mest bara "killkläder" så jag lääängtar efter lite mer tjejiga saker :)

På lördag får Ronja besök av sin morfar från Skellefteå, moster och kusin kommer också, det ska bli trevlig. Vi kan ju hoppas på att hennes morbror också följer med men med tanke på att han är 17 år så finns det nog andra saker han hellre gör en lördagsmorgon ;)

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.