Ronja

Nu har sötaste trollungen kommit till världen. Vi är fortfarande kvar på bb och det kan bli så att vi åker hem idag, onsdag, det beror på hur det går för lilla Ronja och solningen. (Hon är lite gul)
Men jag lovar en fullständig uppdatering när vi kommit hem! Just nu är jag alldelens för trött för att orka tänka och när jag väl orkar tänka lite så har jag så mycket annat att tänka på än att skriva här.




Här är hon iaf, alldelens ny...känslan när jag fick henne "uppslängd" på magen efter förlossningen gör det värt all smärta i världen. Jag önskar vi kunde stanna just där och då föralltid.

4 kommentarer:

Anna sa...
18 november 2009 kl. 06:46

Stort grattis!!!
Håller med om att känslan när bebisen kommer ut och upp på magen är oslagbar. Den gör det klart värt 9 månaders graviditet och många långa timmars plåga. Min stora fasa inför den förlossning som väntar är att det skulle bli snitt, just för att jag nu vet vilken mäktig känsla det är att föda.

Njut nu allt du bara kan, tiden går så oerhört snabbt sedan man fått barn.

Lenajl sa...
18 november 2009 kl. 10:13

Välkommen till världen lilla trollunge! Hon är jättefin! :) När jag berättade för mamma att du fått barn så sa hon: Men! Har hon blivit såå stor?! ;) Massa kramar!
/Lena

Isabelle sa...
24 november 2009 kl. 22:16

Anna - Nu har jag märkt att tiden går fort! Herregud, jag hinner verkligen inte med!

Lena - Haha, ja även de minsta blir stora tillslut :)

Anna sa...
25 november 2009 kl. 09:10

Jo, snart sitter du och bölar och undrar vart din lilla bebis tog vägen.
Å ena sidan vill man frysa tiden, å andra sidan kan man knappt vänta på alla nya framsteg och utvecklingsfaser. Man skulle ha haft pausknapp och spolaknappar både framåt och bakåt i tiden. Tur att den digitala tekniken gör att man kan ta obegränsat med bilder att se tillbaka på.

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.