5 dagar kvar!

Nu har klockan slagit över tolv och det betyder att det bara är fem dagar till beräknat nedsläpp...fem dagar! Jag vill ju gärna att det sätter igång snart men eftersom de flesta säger att jag kommer att gå över tiden så känns det ju dumt att hoppas. Egentligen skulle jag nog behöva lite mer tid på mig men jag orkar verkligen inte! Nu får det vara som det är, saker hinns ju efteråt också.

Jag har nyss lyckats ha sönder space-knappen på datorn vilket gör det väldigt jobbigt att skriva. Jag får hoppas att Tobbe kan fixa det i morgon!

3 kommentarer:

Anna sa...
10 november 2009 kl. 14:50

Vilken är din känsla då? Att du kommer att gå över eller att det börjar närma sig? Alla sa att jag skulle gå över också, det hade mamma och syrran gjort. Jag gick tiden ut men inte så mycket mer än så. Det satte igång på BF+1 och hon var ute på BF+3.

moster sa...
10 november 2009 kl. 20:01

Ja fy fasen! Jag börjar bli lite pirrig nu!!!

Isabelle sa...
11 november 2009 kl. 09:25

Anna - Det känns på nåt sätt som att jag inte kommer att gå över så mycket iaf, och det har det väl gjort hela tiden..men jag vågar ändå inte riktigt hoppas...

Carro - Ibland slår det mig att jag ska klämma ut en unge, men det känns ändå på nåt sätt ganska overkligt så jag är nog mindre nervös än jag borde vara :P

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.