Jag blir så irriterad!

På kroppen.
Jag har inte tid att ha ont nu, jag vill hinna fixa det sista så att det ser bra ut när vi kommer hem från bb men det verkar ju totalt omöjligt att orka med nånting. Nu är köket klart till hälften och det gör oooooont som fan i blygdbenet...klockan ett har jag iaf lovat Kira en lite längre promenad, eller ja, så lång som jag orkar. Hon har det nog jäkligt tråkigt nu när jag knappt orkar busa med henne och hon är ju som en unghund i huvudet, hur busig som helst! (Och i ordet "busig" ingår nonchalant och gränstestare när vi är utomhus)

Jag har fått låna en TENS av svärmor som jag ska använda när värkarna kommer igång, jag har pratat med barnmorskan om det också som visade var jag ska sätta paddarna, även om jag sett bild i instruktionsboken så känns det ju bättre att fråga henne. Viktigt var bara att inte sätta dem över livmodern eftersom det kunde störa värkarna. Förhoppningsvis klarar jag mig långt med den plus lustgas för epidural känns inte särskilt lockande =/

Nu får jag väl vila ett tag så jag orkar mig ut med Kira sen och efter det fortsätta i köket. Blä.

1 kommentarer:

jag igen... sa...
12 november 2009 kl. 13:52

Säg till om du vill ha hjälp med nåt. Dräp dig inte! Du kan ju använda tensen redan nu! Är ju bra för en ond rygg osv, inte bara värkar. Sen är det bra om du "lärt känna" den lite så du inte behöver börja fippla med den när det drar igång och gör ont som tusan.

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.