Tvätt och disk

Det blev en väldigt lugn morgon för mig. Tobbe åkte iväg för besiktning av lägenheten, som gick bra, så nu slipper vi tänka på den mer. När han kom hem la han sig i sängen och vi myste till sista avsnitten av Prison Break. Usch vad jag blev ledsen! :-( Så innan 10 i morse hade jag gjort bort dagens gråtattack hehe.
Sen blev det jobb för Tobbe och jag har väl kanske råkat slappa mer än jag borde, men jag har hunnit med att diska två maskiner och nu är strax tvättmaskinen färdig, så nåt har hänt iaf. Tänk, att innan jag själv fick både tvätt- och diskmaskin och man läste vad andra gjort "Jag har snört in tvätt i maskinen och ska vika in den torra i garderoben" typ, så lät det ju som vääärldens jobb haha, folk får det att låta skitjobbigt men efter att aldrig ha haft en egen tvätt- eller diskmaskin så måste jag säga att de är fruktansvärt bortskämda om de tycker att DET är jobbigt. :P Men det kanske blir så när man blivit van, vad vet jag.

Mamma har varit och köpt tyg till bäbissängkläder så snart får vi bädda spjälisen, nu har den bara lakan och spjälskydd...sen ska jag fixa lite i sovrummet så vi får in skötbordet som ska stå där tills Bäbis kommer och sen ska det in i badrummet och stå i duschen. Vi måste lösa det så, vi har lite dåligt med plats tyvärr, men eftersom skötbordet har hjul på två ben så är det bara att rulla ut ur duschen när man ska duscha..

Nu vila i 20 sen ska jag sätta fart!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.