sparlåga.

Jag är ruskigt trött idag, sov bara till fem i morse och har sovit 20 minuter sen dess (klockan är 20.30) så jag tror att jag kommer att somna så fort jag lägger mig...

Igår var pappa och hälsade på hos min syster så jag och Tobbe tog oss dit och käkade middag. Systersonen är ju bara världens sötaste men eftersom jag inte vet om jag vill visa mitt barn på bild här sen, och eftersom jag inte hört om det är ok, så tänker jag inte visa honom på bild. Kanske skaffar jag lösenord senare om jag vill lägga in bilder på andra och framförallt på barnen. Vi stannade iaf till omkring 21 och sen åkte vi hem och var trötta... men det kändes otroligt skönt att ha tagit sig utanför huset, allting blev så mycket lättare. Pappa kommer väl upp när den här bäbisen har ploppat ut så det var sista gången han såg magen :)

Idag har Tobbe varit duktig och rensat mer hemma (det gjorde han ju faktiskt igår också, kom jag på nu. Jag har NOLL minne just nu!) och sen for vi iväg och bunkrade blöjor med hjälp av rabattkuponger, tog en sväng förbi mamma och hämtade sängkläder och sen hämtade vi Kirilira.

Efter det åkte vi och fick oss middag hos Tobbes föräldrar. Där var det ännu en söt kusin till bäbis, som det var full fart på som vanligt! :)

Jag är så himla trött så det snurrar bara i skallen så det är nog inte så stor idé att jag försöker skriva mer, vi tar resten imorgon, om det ens finns nåt resten.

Gonatt!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.