Lugn och pigg dag.

Idag har vi haft en riktigt bra dag. Vid 2 i natt tittade jag på klockan sista gången och vaknade inte förrän 10.15! Trodde jag...tydligen har Tobbe väckt mig i natt och jag har ammat..jag var nog lite trött och gjorde det i sömnen hehe.
Så efter att ha fått sova med bara ett avbrott under 8 timmar så är jag väldigt utvilad, även om jag känt mig rätt sliten på eftermiddagen. Tobbe har varit duktig och städat här hemma så nu ser det nästan ut som ett hem, och jag har bytt tre feta bajsblöjor. Hon hade inte bajsat sen i tisdags men började med två rejäla omgångar i går och fortsatte alltså idag. Bra! med tanke på att det är bra för behandlingen av för höga Billirubin-värden. Hon ska äta, bajsa och kissa mycket.
Mamma och Valle kom förbi en sväng med mat till mig och Tobbe och en "Pippitröja" och en filt till Ronja, hon hade gjort båda själv. Tröjan är såååå mjuk och det ska bli kul att få använda den :)

Hittills har Ronja fått tre små gosedjur. Mamma kom med en råtta till BB. Hon har så länge jag kan minnas kallat mig för råttunge och hon sa att nu har det ju kommit en till :) (På baksidan av filten hon stickat är det ett rosa tyg med råttor på :) )
Av Tobbes mamma fick hon en jättemjuk brun nalle och av Tobbes syster med familje fick hon en jättemjuk vit nalle :) Vi fick jättefina blommor av dem också! Alla tre sitter nu i spjälisen och väntar på att Ronja ska ta hand om dem.


0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.