071103

image

Jag hittade en gammal dagbok. Eller, dagbok och dagbok...jag har alltid skrivit på vilket papper jag än fått tag på och har x antal skrivböcker med dagboksanteckningar. På ett sätt kommer jag ihåg allt som hände då, fast det känns som en livstid sedan även om det är bara 3 år sedan. Under den tiden var jag på väg någon annanstans. Jag hade sökt jobb i stockholm och åkt ner för intervju, jag hade kollat efter utbildningar och jag hade beslutat mig för att göra nåt drastiskt med mitt liv. Inte kunde jag då tro att skulle sitta i grannstaden tre år senare med ett barn som närmar sig ettårsdagen med stormsteg. Nåt drastiskt hände ju bevisligen i mitt liv, det bästa drastiska som någonsin hänt mig. Tänk så lustigt livet kan vara.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.