Det finns nackdelar med allt.

image

Varför köpa boyfriend-jeans när man kan använda sin boyfriends jeans?


Det är ett under att jag fick dem över höfterna, å andra sidan har jag ju ingen rumpa att tala om... Men det känns bra att kunna skylla på höfterna när jag inte kan använda mina egna jeans. Jag får inte igen dom över höfterna, så då vet vi ju inte om jag kan få igen dem över magen, det skulle jag ju kanske kunna få, right? ;-) det känns mer acceptabelt med breda höfter än en bred mage.


Det enda problemet med att låna min boyfriends jeans är att vi inte direkt ligger på samma nivå när det kommer till benlängd. Och då räknas jag ändå som lång i vissa kretsar. Är man över 170 kan man kanske räknas som lång, jag passerar den gränsen med en hel centimeter. Nåja, problemet med benlängden var det...jag tänkte sätta gummiband runt benen för att fuskfålla upp byxorna. Ser ni på bilden? Mitt mellan mina fötter, precis där på hallgolvet har det legat ett resårband. Det är det här som är nackdelen med att städa...man hittar ju inte igen grejerna sen!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.