Kissobajs.

image

(ronja på sin nya, billiga lekmatta. Bättre än ingen alls.)


Inatt har vi haft fullt sjå kan man säga. Ronja skrek och skrek och var slemmig i halsen och snorig och verkade ha ont. Hon fick ju en alvedon tidigare på kvällen och lite senare fick hon ipren. Det blev lite kaos när hon spände sig som en fiolsträng och jag inte fick in suppen så jag fick gå och skära till en ny ipren (eftersom hon bara ska ha en halv) och glömde visst meddela herrn i huset att jag inte stängt Ronjas blöja. Oops. Pappan fick byta kissiga sängkläder ( hon sov ju dessutom i vår säng) Det fick jag igen för idag när hon fyllde en blöja så pass att det gick genom byxorna. IGENOM. Inte mellan springorna, utan IGENOM. Och det när vi satt i bilen påväg till Luleå, så vi fick göra ett pitstop i Sunderbyn för att byta blöja. Det var väl den där jäkla Karma som kom och tog mig.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.