Mitt läge.

image

Det här är mitt läge just nu. Ryggläge i sängen. Tyvärr måste jag snart upp härifrån eftersom Ronja vaknar när som helst och ska ha käk och jag ska väl fixa nåt till mig själv att äta också.


Idag har jag inte velat vara hemma, ungefär som alla andra dagar. Så jag o Ronja tog en sväng på stan medans fadern hjälpte en kompis att flytta en fotölj. Sen åkte vi hem till farmorn och farfarn men de var inte hemma så vi åkte till fastern istället. (När som helst ploppar det ut en bäbis, Ronjas fjärde kusin. Sen om max 19 dagar kommer den femte kusinen! ) vi blev bjudna på kaffe och Minna skulle visa sin stora stora gröna puff och en massa böcker. Hon vill visa Ronja hur allt går till också, vilka knappar man ska trycka på på leksakerna o så :-) Hon blir nog en bra storasyster.


Jag har haft ont i huvudet till o från hela dagen, därför är detta ryggläge jäkligt skönt, men det blir nog ett piller snart för det knäpper till i huvudet då och då och det är INTE skönt!


Ja, det är min mage som putar fram där nere...jag ska äta sallad till middag.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.