Rens.

image

Första delen av dagen har ägnats åt att rensa här hemma. Spara,sälja,slänga. Det är fortfarande mycket kvar men det är en bra början iaf. Men, jag har förmågan att bli lite för sentimental och har svårt för att göra mig av med sånt jag egentligen inte borde ha kvar. Och så är jag ganska bra på att fastna i saker. Jag började rensa i lite böcker för någon dag sen och ja...jag fastnade kanske lite med att bläddre igenom dom..idag fick jag verkligen stå emot det när jag hittade alla gamla dagböcker. Snabbt fick de åka ner i en kartong, annars hade jag nog suttit kvar med dem än ;-)
En sak som hamnar under spara är Snobbenlampan. Den må vara lite missfärgad och ena armen har gått av, men den ska in i Ronjas rum. Gosedjuren från när jag var liten är ju tyvärr borta så då måste ju allt annat få stanna ;-)

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.