Ett stort chips.

image

Igår blev det nästan en heldag hemma hos Ronjas farmor och farfar, tillsammans med hennes faster, kusin Minna, Staffan, farbror och kusin Thea. På kvällen åkte vi till stugan och myste på med sångtävlig, vilket jag är kass på, musik är inte riktigt min grej. Helt plötsligt satt Ronja och smaskade på ett chips och Minna (2 år) visade sig vara den skyldiga till att ge henne chipset, med svaret: ett stort när Camilla frågade om hon gett Ronja ett chips. Haha jaja, det verkade vara gott iaf men sen fick hon nöja sig med kex.


Nu är jag ensam hemma för att röja upp lite, så det är väl bäst jag sätter fart.

1 kommentarer:

Emily & Melwin sa...
4 augusti 2010 kl. 23:04

Har hon fått foppatofflor ? :) VIlken storlek är det på dom? Melwin älskar mina foppafofflor ju ;P

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.