6. Min dag.

image

Gårdagen avslutades med att jag var pissarg över att inga av mina 'finskor' passar längre. Dagens mission var därför att hitta mig ett par, eftersom jag ska på firmafest imorgon. Ända till Arvidsjaur ska vi. Det kändes som ett Mission Impossible eftersom mina fötter blivit 10 gånger bredare och 1 gång längre.
Jaana tog med ett par skor till jobbet som jag var förbi och testade men det var ju bara att glömma. Först gick hon och jag lite på stan, sen gick jag med Em. Vi åt på max oxkså, ops. (och med stan menar jag Luleå, såklart)
På din sko hittade jag de på bilden. Ett av två par som passade, och det paret med minst klackhöjd (!). Håll nu tummarna att jag inte bryter fötterna.
Ronjan har varit hos mormorn så länge jag har varit på stan, det kändes som en bra ide att gå utan henne idag.
Nu är vi hos mormorn och jag har på mig dojjorna i hopp om att jag ska vänja mig lite och töja på ställen som behövs töjas. Snart är det natt och jag är skittrött, blir nog sängen snart.
Gonatt!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.