Verkligheten.

I måndags började jag  jobba igen. Det känns ganska bådeoch...det är kul att träffa alla igen och att tänka på annat än jag tänkt på det senaste året, men det är såklart lite ångestframkallande att inte få träffa Ronja på så många timmar. Jag jobbar bara 60% till att börja med, så jag är ledig torsdagar och fredagar, det blir bäst både ekonomiskt och tidsmässigt. Visst hade jag kunnat jobba kortare dagar hela veckan, men det är 1 timmes resväg per dag och då försvinner mycket mer pengar i bensin och mycket mer tid i resor, lika bra att göra bort allt på tre dagar istället.

Tobbe är hemma med Ronja när jag jobbar, och det är ju kul att se på bilderna de tagit under tiden. Jag kan konstatera att jag har en riktig mästerfotograf och ett otroligt vackert fotoobjekt här hemma.

[slideshow]

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.