Decubal från Buzzador.

image

Idag, efter många om och men, fick jag hem mitt senaste Buzzadorpaket. Posten vill inte riktigt dela ut min post till den nya adressen men förhoppningsvis ska det vara ordnat nu.
Jag har fått 25 tuber handkräm, 5 tuber läppkräm/torra fläckar-kräm och 25 förpackningar ansiktskräm. Att just ansiktskrämen kom i engångsförpackningar var lite av en besvikelse eftersom det var den jag var mest sugen på att prova. Jag ska behålla 5 stycken själv vilket betyder att jag kan använda den i max 5 dagar men jag smörjer ju morgon och kväll så jag får väl se till att inte göra så stort hål så jag kan använda från samma förpackning på kvällen.


Jaja, iaf, den ska vara superbra mot torr och känslig hy, så jag hoppas på det! Än har jag ju inte hittat någon som faktiskt känns bra i ansiktet.


Hojta till om ni vill ha lite prover! Det som blir över tar jag med till jobbet på måndag!

1 kommentarer:

Emily sa...
7 november 2010 kl. 02:08

Åhh kan du inte spara så jag får prova en av varje? Jag har supertorr hud överallt och jag har inte hittat något som passar mig alls! Det där har jag inte ens hört om så det kanske är jättebra :)

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.