Ettåringen


Idag fick vi oss en ettåring här hemma. Ett år. Nu är hon ingen bäbis längre, snart börjar hon på dagis och helt plötsligt har hon flyttat hemifrån.

Vi har kalasat i dagarna två, Ronja har ätit flera marzanbullar och hon har fått många fina presenter. Mamman är helt slut, pappan jobbar och Ronjan sover med choklad lite här och där på kroppen efter att ha ätit ett chokladfinger innan läggdags.

Det är helt otroligt så fort tiden gått. Det känns som att hon alltid varit här och på samma sätt känns det som att jag knappt hunnit lära känna henne. Men det har jag ju, så bra man kan lära känna en helt ny människa på ett år. Jag ser verkligen fram emot att få lära känna henne ännu bättre kommande år!

Nu väntar jag bara på att pappan ska sluta jobba så jag kan få lite assist med att göra ett fotavtryck som ska bli en tavla. Sen är det dags att sova. Kalasandet har tagit på krafterna och imorgon är det dags för BVC för sprutor och storleksuppdatering.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.