Förbannat var det här.

Ja, jag antar att jag måste sammanfatta helgen på nåt sätt. Blandade känslor kan jag säga.


Någon betedde sig jävligt klumpigt i fredags. Och det vara inte jag (som dock HALKADE och har ett stoort blåmärke på knät) utan någon som först gjorde mig pissförbannnad (och det tog jag ut på en stackars sate idag som försökte sno åt sig parkeringsplatsen som jag stått och väntat på. Jag tutade utav bara helvete och tjafsade emot. Så tack Någon för att du gjorde mig förbannad nog för det), nu känner jag mig ledsen och förbannad om vartannat. Någon slog där det tog hårt och i det här fallet är jag den som är långsint.


Det var en konstig kväll, så här i efterhand. Och jag har verkligen känt varför jag dricker mig full så sällan. Jag klarade mig rätt hyfsat iaf och det tackar jag den enorma mängd Resorb jag fick i mig, både före och efter drickandet.


Idag var jag, Ronja och mormorn på skyltsöndag (det var då jag fick parkeringsutbrottet). Ronjan fick sig en mysig halsduk och en gose-polkagris, plus ett glas med inbyggt sugrör som står hos mormorn och väntar på användning.


Imorgon är det jobb igen och det ska ju bli jävligt lustigt att känna på stämningen.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.