Nog är hon väl för söt.

image

Igår var jag och Ronja och hälsade på Jaana i hennes fiiina hus! Jag blev erbjuden att bo i ladan och jag funderar starkt på det ;-) JAG fick presenter med mig hem fast det var jag som borde haft med mig en inflyttnings/renoveringspresent men när jag kom på det så sov Ronja i bilen och jag orkade inte släpa ut henne därifrån, så jag tar med mig en nästa gång istället!


Idag ska jag städa. Ronja har första kalaset på söndag och det är väl lika att jag börjar nu, annars lär jag ju inte hinna. Det är rätt svårt att hinna nånting när Ronja är precis överallt.... Men Em kommer och hälsar på idag, kanske kan jag lura henne att leka med Ronja så jag får städa ;-)

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.