Dagarna får vänta.

Min lilla utmaning, 30 dagar, får vänta lite. Just nu är jag så tömd på energi så det enda jag gör är att jobba, leka med Ronja och sen somna. Det är en miljard saker jag skulle behöva göra, vilja göra, men jag orkar verkligen inte. Det är mest i huvudet det sitter, jag väntar på en chans att bryta ihop men den chansen kommer inte, men även fysiskt är jag inte helt ok. Jag har nåt trassel i ryggen (annat än det vanliga alltså) sen många veckor tillbaka och igår fick jag tillslut nog. På fredag ska jag till någon som förhoppningsvis kan fixa den åt mig. Det känns som en enda stor upphakning i övre delen av ryggen, som har börjat göra ont i bröstkorgen, och i nacken känns det som muskelbesvär. Jag vaknade ju med nackspärr för lääänge sen och det gav sig aldrig utan har bara blivit värre. Nu kan jag inte kolla 'döda vinkeln' när jag kör bil, vilket känns ganska livsfarligt. Det är ju inte direkt tomt på vägarna de tider jag kör.


Ronja tjorvar hur mycket som helst med nattningarna nu också, 1 timme nästan varje kväll. Så vi får nog dra ner på dagsovandet nu, och det är ju lika bra eftersom hon förhoppningsvis börjar på dagis efter nyår.


Igår somnade jag med kläderna på när jag nattade Ronja. 03.20 vaknade jag men det var ju bara att somna om. Ikväll ska jag ligga i sängen innan 22, men denna gång utan kläderna på.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.