förbannad.

Fy FAN vad jag är less.
På det här stället.
På hur det ser ut.
På att det ALLTID är iskallt på golvet.
På att det är stökigt och jag inte orkar/har tid att göra nåt åt det.
På att det är mitt i ingenstans och
PÅ ATT JAG INTE ENS KAN TA MIG HÄRIFRÅN!

Jag skulle till mamma nu ikväll men får inte igång biljäveln (som ges bort, jag lovar, 1000 spänn till den som hämtar den, i bitar, för snart går jag loss på den) Jag hade pluggat i motorvärmaren, ställt kupévärmaren i fönstret och en halvtimma senare, efter att ha klätt på både mig och Ronja, fixat med skötväskan och sånt, så startar den ändå inte, inte ens i närheten, och kupévärmaren har inte värmt upp en enda fläck i fönstret.

Så det var bara att klä av mig och Ronja och säga tyvärr till Kira som ville gå ut...

Nu skiter jag fullständigt i det här stället för det blir flytt så fort som möjligt, jag hatar det här.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.