Vagn.

Jag har inte funderat särskilt mycket på någon annan vagn än den vi har nu. Visst är den jäkligt stor och ryms inte riktigt i bilen...och vi som tänkt oss till Luleå idag. Springa på stan utan vagn? Nja...jag själv sprang (masade) på stan här i boden i måndags med babyskyddet i handen och det var ingen lek.
Iaf, det var inte vagnar jag kollade på utan jag googlade på Akta graco logico s, som babyskyddet heter som vi fått låna av syster, och vad ser jag?! Jo, en sulkyvagn från Akta graco som man kan knäppa fast babyskyddet i, Akta graco mosaic. Fatta hur smart!





Så nu börjar operation övertalning. Att vi behöver den här mer än...ja, typ..mat. :-D
Nämen, jag hittade en på blocket för 600:- vilket inte är några pengar alls egentligen, så jag hoppas jag hittar en sexhundring på gatan. Eller att Tobbe och alla andra säger att det är pissbilligt egentligen så slipper jag ha dåligt samvete över att vilja ha den.  Det enda jag funderar över är hjulen...men det är ju inte direkt nån terrängvagn och skulle ju bara användas i stan och när vi tar bilen nånstans, vid "snabbanvändningar". Även om jag självklart helst vill använda min fina Emmaljunga.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.