Hellre mjuklift än mamma

Först och främst vill jag sägar GRATTIS till Mats och Sandra som i all hemlighet gått och gift sig idag! Hur kul som helst ju!


Tydligen vill man inte alltid vara hos mamma...
Ronja har varit på sin första fest idag, hemma hos Herr och Fru Olofsson :) Det var väldigt lugnt när vi var där och allt gick jättebra men kring 21 kände jag att vi mest bara var i vägen så vi åkte hemåt. Ingen sa nåt åt oss och jag kan garantera att om vi hade frågat så hade ingen tyckt att vi var i vägen, men jag vet att iaf jag inte kan slappna av när det är barn på en fest och jag antar att jag inte är den enda. Tobbe stannade kvar..

När vi sen kom hem ville Ronja inte riktigt sova, såklart, hon hade ju sovit sig igenom festen. Så hon fick mat och jag satt med henne i famnen eftåeråt eftersom hon alltid brukar somna då, men nähä. Jag satte på hennes låt som hon alltid blir så avslappnad av och visst blev hon det men när den hade rullat nåt varv så började hon vrida på sig igen. Hon ville snutta på mig och ja, det var ett tag sen hon åt och jag hade inte mycket att erbjuda henne så jag la ner henne i mjukliften för att gå och göra ersättning. När jag sen kom tillbaks till sovrummet så hade hon slocknat! Utan en protest!

Så nu ska jag väl passa på att sova jag med. Natti

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.