Kläder kläder.


Den mysiga koftan Ronja fick av farmor och ett mysigt velour-set från henne också.



En till mysig velour-dress från farmor! Kolla här nere så fin rygg den har. Kissetröjan fick hon åka tillbaks till hm med eftersom de inte tagit bort larmet...störigt. Och konstigt att det inte larmade?




En mysig klänning som Ronja invigde idag! Och brallor. Från Gloria i julklapp/födelsepresent.


Vi var en sväng på stan idag jag och Ronja. I julklapp fick jag pengar av mormor och morfar och jag är ute efter ett halsband för de pengarna, det ska inte gå till nå skit, det ska vara ett fint halsband som jag alltid kan ha på mig. Tyvärr hittade jag inget idag så jag får hoppas att jag hittar ett i Luleå på onsdag, då ska vi nog även shoppa lite för det otroligt generösa presentkortet vi fick av Arvid, 1500:- på HM! :-O


Den här shoppade jag iaf till Ronja. Jag har kikat på den varje gång vi varit på KappAhl men varit för snål (inte för att jag nu kommer ihåg var den kostade) men nu var den på rea och en tröja för 39,50:- tycker jag väl att hon kan vara värd ;)



Nu ligger Ronja i sängen och myser och jag ska göra detsamma!

3 kommentarer:

Äwiiis sa...
29 december 2009 kl. 00:27

å jag funderar starkt på om min lille bebis ska få heta ronja : ) jag ska själv få i april !

läste din kommentar i min tremännings blogg, mammakarlsson - om de där med spikmattan i spjälsängen ! VAr ett bra tips det måste jag nog prova, vi har nämligen också katt : p

Äwiiiis sa...
29 december 2009 kl. 14:04

haha okej på det viset : p
min lille bebis kommer nog inte ha många strån på huvudet , så får se vilket namn som känns mest rätt när dagen är inne : )

Malin sa...
29 december 2009 kl. 22:06

Lät ju smart det där med att jaga katter med spikmattan! =)

Prova ligg på den, det är superskönt!

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.