onsdag

Om två timmar ska vi till bvc för att väga Ronja. När hon vaknat vid 8 trodde jag att hon skulle vara vaken ett tag men hon somnade om ganska snabbt, så jag hade tänkt få sova lite jag med...men så kom det en gubbe från nåt teleinternetgrejs företag och kopplade lite så att vi får in vårt internet från Bredbandsbolaget. Tyvärr har vi bindningstid i några månader till och det går inte att använda bredband här så vi får ta det via adsl. Skitbolaget lovade oss 1 mbit för 99:-/månaden from 1 November, IDAG kom de och kopplade men inte har vi fått nå grejer än så vi kan koppla in oss...... och vi fick inte 1 mbit, nejdå, den tjänsten hade försvunnit och hade den funnits kvar hade vi ändå inte kunnat få det...dumt att säga det då när vi beställer det?! De försökte pracka på oss 8 mbit för 319:-/ månaden men jävlar vad de fick höra :P Så nu har vi fått rabatt på det iaf, men otroligt korkat att de inte meddelar när de ändrar nånting man blivit lovad.

Om 5 minuter ringer min väckare, som skule väckt mig...ååå vad jag hade velat sova! Men inte så stor idé nu alltså. Jag har iaf hunnit fila naglarna på en mysig Ronja, och Kira har myst tillsammans med oss. Jag tog på Ronja en body i strl. 56 som hon inte hunnit använda tidigare och den är på gränsen till för liten!! Stortjejen! Och snart får vi veta hur stor, över 5 kilo lär hon väl väga nu?


0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.