Helgplanerna.

Det kommer att bli en konstig julafton i år och på ett sätt känns det trist att Ronjas första jul blir såhär, men jag får väl försöka tänka att det är tur att det är hennes första, så att hon inte är medveten om det, det är nog mest jobbigt för mig.
Jag och Ronja åker iaf till Malå på julafton där vi ska fira med mormor o morfar, mamma o valle och Carro, Erik o Hugo. Det blir en lång dag så jag tänkte få sno till mig en sovplats hemma hos Carro o och Erik på julaftonskvällen kanske?

Nyårsafton blir det väl att.....ja, jag vet inte.. några förslag? Kira måste rymmas i planerna om inte hennes husse ska göra något där hon kan vara en bit från fyrverkerierna. Att gå på fest blir det då inte tal om, lungt och fint nyårsfirande får det bli. Nyårsafton har alltid känts rätt viktig för mig men i år orkar jag inte riktigt bry mig, folk gör ändå sånt jag varken kan eller vill vara med på nu, det enda kravet jag har är att inte vara själv.

Julafton och nyårsafton har bytt roller i år helt enkelt...

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.