Figurer i färg.

image

Jag känner ofta att jag har något inom mig som måste uuuuut. Ibland skriver jag, ibland handarbetar jag, ibland bakar jag och väldigt sällan målar/ritar jag. Men de senaste dagarna har jag känt ett enormt sug efter att rita barntavlor till Ronja, så ikväll började jag skissa upp några figurer som sen ska bli tavlor i alla möjliga härliga färger. Imorgon ska jag försöka ta reda på var jag kan köpa tuschpennor till ett inte alltför högt pris, men jag antar att det slutar hos färghandlarn i stan. Det enda stället jag kan tänka mig att de har bra pennor på.


Nu ska jag snart sova och imorgon SKA Ronja på dagis!

2 kommentarer:

IsabelleBL sa...
25 januari 2011 kl. 01:59

Tack :-) men det är inte så svårt när det inte ska vara så verklighetstroget! Testa! :-)

Jeanette sa...
25 januari 2011 kl. 02:58

nej jesus vad du är duktig på att rita!

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.