Hääärlich.

image

Fyra plus imorse. What?! Det känns fel med plusgrader i januari, men skönt att det inte är svinkallt iaf.


Jag har blödit näsblod idag när Ronja kört in ett finger i min näsa och klöste upp vad som känns som ett stort sår. Och ändå klippte jag, och filade, hennes naglar för tre dagar sen. Nu ligger hon och sover så kag ska passa på att klippa igen.


Annars har dagen varit lugn. Jag har varit skittrött på jobbet, hämtat Ronja som hade skött sig fint och varit glad. Och bara gråtit typ 2 av 10 gånger som någon stängde en dörr. Framsteg :-) nu ska jag antingen slötitta tv eller fortsätta se lite Dexteravsnitt. Det är nästan två veckor sen jag såg sist men det är sååååå spännande!
Gonatt.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.