Multifärgat.

image

Ibland önskar jag att jag gillade grått, vitt och beige. Alltså verkligen trivdes med de färgerna omkring mig, för det är fint. Både på kläder och på inredning. Men det ÄR SÅ TRÅKIGT. Man påverkas otroligt mycket av sin omgivning, hur den ser ut, och jag blir glad av färg. Mycket färg. Jag har många gånger varit ute efter enfärgade kläder till Ronja, men det slutar alltid med att jag 1. Kommer hem med ett flerfärgat plagg, eller 2. Kommer hem med ETT ANTAL enfärgade plagg, för att väga upp det trista med en enda färg.
Själv är jag ganska fet så jag satsar på svarta kläder, tyvärr. När jag blir smal ska jag också ha en massa färg på mig. Nu ska jag ge mig själv shoppingförbud så att jag kan spara ihop till ett promenadband, maten har jag redan börjat lägga om. Och fyfan vad jag är sugen på socker!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.