Förberedd.

image

På lördag ska jag bjuda familjen på fika. Jag älskar att baka men tyvärr har jag inte så mycket tid till sånt, och när jag väl tar mig tid så gör jag det verkligen i sista sekund. Det blir alltid stressigt när jag bakar.
Därför har jag varit smart och bakat grunden två dagar innan, så är det bara att ta fram och kleta på klet och mmf och allt vad det nu ska vara på. Ni får se sen, katastrof eller inte.


Jag kan ju uppdatera er om att Ronja börjar bli frisk nu och har återfått aptiten så jag hoppas att det inte dröjer så länge innan hon lagt på sig halvkilot hon just förlorat.

2 kommentarer:

IsabelleBL sa...
7 januari 2011 kl. 21:07

Du hade fått smaka om du inte varit MAGSJUK! Fast du får smaka ändå, på måndag.

Mamma sa...
7 januari 2011 kl. 22:07

Du det där såg ju gott ut som det är. Du är duktig du min lilla bagerska. Hoppas jag också får smaka av de.

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.