Klipp klipp

image

Idag har både jag och Ronja trimmat luggen hos bästa frisör-Sara. Hade det inte varit för henne hade jag nog inte unnat mig ett enda frisörbesök de senaste åren. Men känner man en frisör är det väldigt enkelt att fråga om hon har tid för en. Och det är ju bra, egentligen, för håret gör så mycket även om jag aldrig varit särskilt brydd i mitt fjun. Ronja blev skitsöt i sin raka lugg, men nu sover hon så ni får vänta med att se bild.


Dagis idag gick förresten sådär. Hon sov dåligt under natten och vaknade HALV SEX på morgonen. Hon hade ätit en macka till frukost men ingen lunch, och sen hade hon bara sovit 45 minuter. Jag hoppas det går bättre imorgon och att hon nu kan sova hela natten!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.