Slöfockar.

image

Jag lovade mig själv att inte lägga mig hos Ronja under hennes nap. Men vad gör man när hon vaknar redan efter 45 minuter? Ja det är ju bara att gå och lägga sig brevid henne så hon somnar om, och då är det otroligt lätt att ligga kvar. Jag borde egentligen packa men alla tyggrejer är i sovrummet (i de öppna garderoberna) och jag hittar inga sopsäckar att packa ner det i, och förresten så sover ju Ronja så det är ju dumt att prassla med påsar ändå. Och i det andra rummet ligger nästa slöfock, tillsammans med flyttkartongerna och eftersom jag inte vill väcka honom så får jag vänta på dom också. Jag hade kunnat diska om det inte vore för att det är slut diskmedel, så det enda som återstår är allt plock i resten av lägenheten, vilket gör det otroligt lätt att ligga kvar här brevid Ronja.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.