Fullrull.

image

Det blev inget dagis idag. Fröken ringde på morgonen och berättade att de stängt hela huset pga. kylan. Kylan i huset alltså, hela 11 grader hade det varit i morse. Typiskt. Nåja, med tanke på hur bra det gick igår så trodde hon inte att det skulle bli några problem att lämna henne på måndag när jag ska jobba. Och jag ska inte jobba fulla dagar nästa vecka, det känns ju bra att jag tog det beslutet tidigare nu när den här veckan blev som den blev med bara en dagisdag.


Ronja slocknade framstupa i min famn strax innan 10, jag och min totalpajade rygg ligger i soffan (och där ser ni min nya soffa) och undrar hur jag ska klara av den här dagen när jag knappt kan ta upp Ronja. Jeje, det ska väl gå det med. Å gissa veö som just vaknade? Ingen rast å ingen ro...

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.