I väntan på Ronja.

image

Ronja är på dagis nu och förhoppningsvis sover hon. Idag är första dagen hon både äter och sover där, det ska bli spännande att höra hur det har gått.
I väntan på att hämta henne så har jag gjort ett rejs på Ica Maxi, Växtriket och Casa Wikström. Från Maxi kom jag hem med ett gäng tuschpennor, jag hoppas att de duger. Från Casa Wikström kanske jag kommer hem med en grej senare idag, jag ska bara fundera lite på finansieringen av grejen. Och jag är så fjompig så jag vågar varken visa bild eller säga vad det handlar om. Det fanns en enda kvar till ett bra pris, och jag hoppas att den finns kvar när jag kommit på hur jag vill göra!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.