Var kommer energin ifrån?

Inte min energi, såklart. Den existerar inte. Jag vågar inte sitta här så länge för då är risken att jag säckar ihop och får bomull i huvudet och somnar brevid Ronja när jag nattar henne, precis som igår.

Jag menar såklart Ronjas energi. I morse när jag lämnade henne på dagis så storgrät hon, men jag vet ju att det bara är precis då. Hon har varit jätteglad på dagis idag, lekt tittut, promenerat, varit ute och lekt och tydligen har hon börjat babbla en massa. Och det är ju bra, det måste ju betyda att hon börjar känna sig tryggare där. Nu sitter hon i badet och babblar (mormorn sitter brevid så hon är inte själv) och om en halvtimme snörs hon i säng. Då ska jag virka en korg och ringa min syster för att bestämma vad vi ska köpa från lyckasmedmat.se, livsfarligaste sidan jag upptäckt i år. Det finns tusen och åter tusen grejer där som jag vill beställa. Det absolut farligaste är ju att lagret ligger i Luleå, så det blir inte ens någon frakt...

1 kommentarer:

Syster sa...
29 januari 2011 kl. 00:14

Ta och plocka ut bomullen och ring mig imorgon då:-) Sussa sött!

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.