Babbel.

Idag är en sån där blaha-dag...det har alltså inte hänt alltför mycket spännande. Meningen var att jag skulle på smyckespartaj men jag låg och sov vid den tiden..det blev alldelens för lite sömn i natt så att ta igen det efter jobbet var sköööönt!

Tobbe har börjat flytta grejer till huset och jag måste erkänna att det är otroligt skönt att jobba medans han grejsar på. Jag ska ju inte riktigt lyfta i så mycket nu men jag vet att det kommer att vara svårt att låta bli, speciellt sen i huset när det ska fixas till, men jag får väl hålla mig till smågrejerna då........

Igår fick jag papprena till sjukskrivningen..där läkaren tagit upp händerna men också ryggen. Tydligen lider jag av rygginsufficiens. Fråga mig inte vad det egentligen är, men nånting med otrillräcklig rygg iaf? Och nu bäckeninsufficiens och jag har det svårare än andra gravida. Så stod det faktiskt, så nu tycker jag att alla tycker synd om mig. Håll nu tummarna att försäkringskassan godkänner det.

Nu ska jag packa ner lite köksgrejer och vänta på att Tobbe kommer hem från en skjuts, då blir det Prison Break och sängen på en gång. Gonatt!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.