Dåligt samvete.

Jag tycker att det är jättejobbigt att stanna hemma från jobbet, även om jag vet att det är vad jag borde göra. Jag gör det ju visserligen men jag kan inte riktigt slappna av eftersom jag får så förbannat dåligt samvete.

Kanske jag ändå skulle fixa att jobba idag. Undrar vad de tänker nu. Tänk om de tror att jag bara överdriver eller ljuger bara för att få ligga hemma och sova.

Men jag sover ju sällan när jag är hemma från jobbet. Jag får nån slags ångest och känner att jag inte kan ha det hur bra som helst, jag måste lida lite för att jag är hemma. Idag har varenda led och i princip alla muskler i överkroppen bestämt sig för att protestera, speciellt i ryggraden. Det är nästan så att jag inte vill ta en panodil, då kanske jag får det för bra, jag måste ju LIDA! Så dumt egentligen.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.