Lördag.

Vår barnmorska ringde mig igår och frågade om hon gett mig resultatet från hb-provet som togs sist jag var där, och det hade jag ju fått eftersom labb-tjejen kollade av det på en gång. Tydligen vill hon att jag äter två järntabletter per dag nu. Hon sa att en om dagen kan man äta om man ligger bra och vill ligga kvar där men eftersom mitt värde sjunkit så vore det bra om jag kunde äta två per dag, om min mage klarar av det, och jag har då inte haft några problem med magen med en tablett så jag testar på två och hoppas att den håller sig som nu.

Idag har vi varit en sväng på stan...kollade in lite barnkläder på Kidzen och hittade fina saker från Me too, så nu vet ni vilket märke ni ska köpa om ni känner för att ge bort lite presenter ;) Sen åkte vi på en second hand affär och jag (kanske snarare Tobbe) fyndade mig ett par mamma-jeans som såg ut som nya. När vi kom hem vid halv tre, då hade vi varit borta i kanske 2,5 timmar, var jag helt slut i kroppen. Jag blir så arg när jag inte kan göra vad jag vill, när jag inte kan röra mig som jag vill!

Vid 17 skjutsade jag Tobbe på partaj och jag har haft en lugn hemmakväll, försökt vinna 145 miljoner och nu ska jag kika på Forrest Gump och käka salta pastiller.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.