Honungsvatten.

Jag har nyss pratat med en sköterska på vårdcentralen. Jag ville gärna veta vad för hostmedicin jag kan ta när jag är gravid. Från början kände jag mig dumförklarad och fick frågor som varför jag ville ha hostmedicin, ville jag bli av med hostan eller vadå? Nä jag kände för att sprätta pengar på onödiga saker, vad fan tror du? Nä okej, jag sa inte så men jag förstår inte riktigt var hon ville komma, såklart att jag vill bli av med hostan, det gör ju ont!

Hon tyckte dock att jag skulle testa med honungsvatten, jag måste tydligen få upp slemmet så att det inte blir lunginflammation och nåt slemlösande finns visst inte när man är gravid... jaja...

Det blir ännu en dag hemma från jobbet. Angst.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.