Huset.

Igår fick vi nycklarna till huset. Tobbe ska börja flytta imorgon lite smått..Jag började packa ihop igår...vi har inte bråttom direkt :P Han som ska ha vår lägenhet har tydligen inte skrivit på kontraktet än och så länge han inte har gjort det går jag och nojar över att han kommer att ändra sig. Då får jag frispel och dör nog i en hjärtattack, så jag hoppas han skriver på snart.

Här får ni gå husesyn:


Ingången. Vi delar uppfart med ägaren så ska ni komma och hälsa på så är det höger halva som gäller :)


Från ytterdörren ser man det här till vänster. Toa längst till vänster och "tredje rummet" bredvid. Där ska allt möjligt + skötbord hamna :)



Och det här till höger. Vardagsrummet rakt fram och köket till höger.


Visst är det väl underbart med ett brunt kök? Nåja, vi har ju diskmaskin iaf.


Mitt favoritställe i huset, här ska det nog bli fint :) Hyllan ska bli vit och frysen ska bort och där hade jag tänkt sätta en hylla. Tobbe har inget att säga till om hehe.


Brunt vardagsrum...


Ingången till sovrummet från vardagsrummet är utan dörrar tyvärr, vilket kommer att ställa till med problem..inga katter där inne under natten när Bäbis har kommit tack..de får sova i tredje rummet.



Sovrum. Svarta och vita tapeter och nytt tak.



 Tredje rummet med en liten klädkammare där till vänster.



Min absoluta favorit, den bruna toan. Mmmm, vackert....



Och varmvattenberedare. Tjusigt.



Tydligen var man ganska liten på den tiden som huset byggdes. Dörrarna in till toa och tredje rummet är låga och smala. Tobbe tar sig jävlat precis igenom hehe. Nä, inte riktigt, men han lär slå huvet några gånger iaf ;)

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.