Förkyld.

Såklart att jag åkte dit på den där förkylningen som Tobbe hade.
I fredags hade jag ont i halsen och på eftermiddagen nös jag mig till förkylning. Jag har mest bara legat i helgen, det har känts som att jag haft feber men inte det, jag har varit uppe i 37 grader och det är ju inte direkt nåt att tala om :)
Bäbis har varit ganska lugn emellanåt, kanske tycker h*n att mamma ska få vila lite när hon är sjuk? Fast då har h*n å andra sidan levt om rejält när det väl varit rörelser. Idag var första gången det gjorde ont när h*n sparkade! Eller sparkade och sparkade, det var mer två långa tryck mot revbenen.

Är nu i vecka 32 och vi ska väl försöka få till en bild senare idag. Om jag ens ids gå upp ur sängen ;)

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.