Fallande löv.

Jag visste att de här skulle komma ut i butik. Jag visste att jag ville ha dem. Men vad jag inte visste var att jag totalt skulle glömma bort dem :-( Mamma har lyckats lägga undan ett par åt mig, men jag hade velat ha sex stycken... De finns redan ute på tradera och kostar där mycket mer än i butik...men ja, jag vill ju ha dem för 40:- för 2 stycken, som i butik.
Är det någon som ser dem nånstans så får ni gärna säga till! I huset hade jag velat hänga dem under en hylla i köket, där skulle det bli fint med lite färg :-) Och så hade det varit trevligt att få kasta bort mina gamla Dollarstore-muggar som sett sina bästa år. För länge sen.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.