Magen vecka 33.






Magen börjar verkligen bli i vägen. Det har jag tyckt länge, men den blir bara mer och mer ivägen, och TUNG! På bilden ser ni min fina Tubifast som varit ovärdelig under den här tiden! Det är verkligen ett tips till andra som känner sig tung om magen, eller som jag som hade ganska mycket utanpå magen ;)

Bäbis är helvild hela dagarna, vilket är jättemysigt men ibland känns det som att det blir lite för mycket, speciellt när jag ska sova. Men med tanke på hur fruktansvärt orolig jag var när jag knappt kände några rörelser för några veckor sedan så tar jag hellre några sparkar för mycket.

Igår fick jag höra att jag har bred mage. Jag har funderat över det där..hur vet man att man har bred mage? Men så fick jag höra det där igår så jag får väl tro på det :P (Det var förresten en kvinna som jobbar på Parelle på storheden som sa det. Hon var så jävla trevlig så hon kan få lite gratisreklam ;) )
Idag fick jag höra att magen var långt ner, att den ser ut att ha sjunkit. Den har ju alltid varit låg men det kanske har blivit mer nu?

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.