Vilken vilodag!

Egentligen ska man ju vila på söndagar men jag kör på med lördag istället. Dagen började riktigt mysigt med flera timmar i sängen tillsammans med mina söta och Prison Break. (Jag måste väl erkänna att jag ser första säsongen, för första gången..)

Tobbe åkte iväg på hockey och tanken var att jag skulle städa till och fixa lite här hemma..men så blev det inte riktigt. Jag har haft mycket sammandragningar idag och värk i magen till och från så jag har tagit det lugnt, kollat lite mer Prison Break och sovit. Kira har nog haft det skittråkigt men imorgon ska vi iväg till mamma så då får hon träffa hennes hund iaf :)

Skenorna och vantarna jag fick från arbetsterapeuten, de jag har på dagarna, är hur bra som helst! Det märks på en gång om jag inte haft dem på mig. Det domnar och fingrarna känns dubbelt så tjocka än normalt. Världens bästa grej om man har problem med händerna helt enkelt!


Fast inte helt snyggt kanske ;)

1 kommentarer:

Systra sa...
27 september 2009 kl. 22:10

Å vad kul! Bloggen alltså :-) Då ska jag läsa lite! Puss!

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.